شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

بازم حرف حرف حرف

1393/9/2 1:29
نویسنده : شادی
243 بازدید
اشتراک گذاری

سکوتحق بهم بدید خیلی وقته نیومدم کلی حرف نگفته دارم.خجالتلپ تاپم دچار مشکل شده بود و عکسامون پاک شد.شانس اوردم همسر مهربان عکس هارو در لپ تاپشون کپی کرده عشق منییییییییییییبودم.وگرنه من دیوونه می شدم.منظورم واضحه دوستانخندونکسرزنشم نکنیدغمگینعکسای تولد و دندونی رو می ذارم به خدااااااااااااااااااااااااااااا.شهراد جون رو دوباره بردم اتلیه پاپا در تاریخ 9ابان 1393 ساعت3.خیلی هم شیطنت کرد.البته هنوز عکسا اماده نیست.یکی از کارای دیگه ای که انجام داد.ازمایش خونش بود که دکتر نریمان عزیز برای 18 ماهگی نوشته بودن و بنده زودتر بردم.خیلی سخت بود برام.البته من و پدر بیرون بودیم و مانلی با شهراد بود.اقاهه ما رو بیرون کرد .گریهخداییش پسر اقایی هستی شهراد جونی.مانلی گفت جیغ نزدی و بغض کرده بودی.الهی بمیرم.غمگینلازم بود پسرم که انجام بدی.من مردم و زنده شدم.خدا تنه همه بچه ها رو سالم کنه.امییییییییین.دیگه چی بگم؟اهاااا ارایشگاه هم رفتی گلم.ارایشگاه کوکی در تاریخ23ابان 1393ساعت 4.خیلی بامزه شدی .ولی من دوست دارم موهات بلند باشه.کارشون خوب بود و برای شما گل پسر اشتراک گرفتیم.عکس قبل و بعد هم دادن با کمی از موهای خوشگلت رو نفس من.محبتبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بردیا شیطون
10 آذر 93 15:13
خیلی عکس قشنگیه....فداش بشم چه نازه
شادی
پاسخ
بوسسسسسسسسس.دوست دار شماییم
مينا مامي سام
12 آذر 93 0:08
واااي چه عكس جالبي. شادي جون بازم عكس بذار تنبلي نكن بدار اين پسملي رو يه دل سير ببينم.
شادی
پاسخ
چشم مینای عزیزم حتمااااا