شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

برای نفسم می نویسم که...

1393/9/8 0:38
نویسنده : شادی
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی نازم.خیلی عاشقتم یکی یدونه دلمممممممممممم.جونم برات بگه از شیرین کاری هات عسلم.چند شب پیش خونه عمه رضوانت بودیم که خیلی دوست داره پسری.حسابییییییییی شیطنت کردی  ومن هم همش دنبال شما بودمخستهدیگه این روزها نفس کم میاریم.ماشالله ماشالله  10نفر باید دنبال شازده باشن.قربون د د گفتنت برم.همش می خوای تو خیابون لای دست و پای مردم راه بریقه قههوقتی میسر نمی شه .وایییییییییی گریه می کنیغمگینهمچنان با بنیتا دوستی و کلی باهاش بازی می کنی .البته هر از گاهی منجر به گریه و مو کشیدن هم می شه.راستی پسری  صاحب خونه هم شدیم خدا رو شکر.دیگه حسابی با بنیتا همسایه شدیمخندونکچند روز دیگه باید  اسباب کشی کنیم به طبقه5.مامی کلی کار داره.تازه امتحان میان ترم هم فردا و هم شنبه دیگه دارم.واییییییییییییییییییییسکوتالانم به جای درس خوندن دارم می نویسم واسه عشقم.چند شب پیش رفتیم خونه جدیدمون که بابای بنیتا اندازه پنجره ها رو بگیره تا برامون 2جداره کنه.شما وروجکا هم بازی می کردین که اومدی بری سمت بنیتا که بغلش کنی .خوردید بهم و بنیتا افتاد و شما سرت خورد به دیوار.الهی  بمیرررررررررررررررررررررررررررررررم.کلی گریه کردی و پیشونیت یکم قرمز شدگریهاین روزا نمی شه اصلا ازت غافل شم.با نمک منگریهخیلی دوست دارم.فردا کلاس دارم از الان دلم واست تنگ شده جوجه مننننننننننننن.می بوسمت عزیز دلم.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
10 آذر 93 15:13
ای جانم ماشالا به این فرشته ناز..... فداش بشم
شادی
پاسخ
ممنون گلم .خوشحال شدم سر زدی