شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

عاشورا و تاسوعای حسینی

1393/9/2 1:02
نویسنده : شادی
222 بازدید
اشتراک گذاری

امسال  اون جور که خودم دلم می خواست واقعا نتونستم در مجالس روضه شرکت کنم .از این موضوع هم خیلی ناراحتم.ولی چه کنم که نشد و من شرمنده شدم.اقا شهراد هم روز همایش شیر خواره ها دیر رسید (تقصیر مامی و پدرش بود).فقط با اون لباس سقایی بردیم اتلیه و عکس گرفتیم از شهراد خان که الهی فداش شم.پسرم هنوز بلد نیست سینه بزنه.وقتی صدای نوحه خوانی می شنید دست می زد.ما هرچی سینه می زدیم باز کار خودش رو می کرد.پارسال خیلی کوچولو بود .باورم نمی شه .خدایا شکرت.امیدوارم همه به حاجت دلشون برسن.امیییییییییین.عکسای قشنگ پسری رو هم می ذارم.

پسندها (1)

نظرات (1)

لی لی
23 دی 93 20:10
انجام شد عزیزم تغییر کاربری یعنی همون تغییر آدرس سایت از دو طیق یا یکی دیگه بسازید و مطالبتونو انتقال بدید یا از طرق مدیریت نی نی وبلاگ با واریز مبلغی به راحتی همه مطالب رو تغییر میده