شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

عکس های اتلیه 15 ماهگی عشق اسمانیه مااااااااا

1393/9/19 1:03
نویسنده : شادی
332 بازدید
اشتراک گذاری

شهراد خان سیبیلووووووووووعاشقتمقربون چشای نازتعزیز کوچولوی مامیخوشگل پسرجون منییییییییی پسم


نفسک منعزیز دلمیییییییییییییپسر عزیزم تعداد عکسات زیاده.من چند تا ازشون رو گذاشتم.عکسای 3نفره هم داشتیم که نشد بذارم.دوست دارم مرد کوچولوی من.

پسندها (5)

نظرات (8)

بابا صامت
21 آذر 93 20:48
آی دونه دونه دونه شهراد کجاست؟ زورخونه یه عکس خوب گرفته مثل یه پهلوونه
شادی
پاسخ
واییییییییییییییی چه شعر قشنگی!!!سپاس
مامان فیروزه
26 آذر 93 2:33
سلام شادی جون ماشاالله سرعت عمل داشتم مطلباتو میخوندم کار به پیام گذاشتن نرسید که پیدات شدعزیزم من استان مازندران شهرستان بهشهر هستم شما قراره کدوم شهر بیاین بگو تا راهنماییت کنم بووووووووووووووووووس
شادی
پاسخ
خدایی سرعت عمل و حال کردی؟؟؟؟؟اومدم واست نوشتم
مامان بردیا شیطون
26 آذر 93 11:29
جوووووووووووووووووووووووووونم قربونش برم چه عکسایی
شادی
پاسخ
لطف داری گلمممممممم
فرناز خاله آرسن جون
26 آذر 93 17:15
سلام شادی جون خوبین؟خوشحالم که برگشتین و بازم عکسای گل پسری رو گذاشتی.چقدر شهراد جونی تغییر کرده ماشالله دیگه بزرگ شده عزیزم پستای قبلیتو خوندم تبریک میگم قبولیتو تو کنکورایشالله که حال آقا جون شهرادی هم خوبه.عزیزم دیگه زود زود عکسای شهراد جونی رو بزار.میبوسمتون
شادی
پاسخ
ممنون عزیز دلم.لطف داری خوشگل خانم.می بوسمتون
مامان حديث
3 دی 93 0:11
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي 65 رو به 100089891010 بفرستين بووووووووووووووووس برا ت
شادی
پاسخ
چشم گلم حتما
مامان حديث
3 دی 93 0:11
عكسات مباركه شهراد جونم خيلي بانمك و ناز شدي
شادی
پاسخ
ممنون فدات شم
فرناز خاله آرسن جون
6 دی 93 15:00
خاله جونی آرسن جشنواره شرکت کرده کد 71 رو به 1000891010 بزنین خوشحالمون میکنینچشممممممممممممممممم حتما
مامان سمانه
10 دی 93 18:23
برا بچم اسفند دود کن ماشالااااااااااااااااااا
شادی
پاسخ
قربونت گلمممممممم