شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

مرور خاطرات

1393/5/13 1:26
نویسنده : شادی
244 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر خوبم عزیز دلم  خیلی دوست دارم.توقلب منییییییییییییییییبوسعاشقتم.پارسال همین موقع لحظه شماری می کردیم که شما به دنیا بیایی و روی ماهت رو ببنیم.نمی دونستیم چه شکلی هستی!همه چیز مبهم بود!اما الان که نزدیک به 1 ساله که با مایی و تازه الان می فهمم که چه جواهری هستی پسر کوچولوی منمحبتخدا رو هزار بار شکر می کنم که مادر شدم.روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم.اما خیلی زود گذشت.دلم برای روزهای بارداری و خرید سیسمونی و انتخاب دکترو چیدن اتاقت و  همهههههههههههه اون  روزها تنگ شده.حتی دلم برای خودم هم تنگ شده.خیلی با قدیم ها فرق کردم.خیلی دقدقه های مادرانه در سر دارم.همه روزهای با تو بودن زیباستتتتتتتتتتتبوسمن وقتی دست های کوچولوت رو تو دستام می گیرم   انگار دنیا رو دارم پسرمخجالتدوست دارم بهترین زندگی رو داشته باشی و انسان موفقی باشی.من عاشق گریه ها و خنده هاتم.تو نور چشم منیییییییییییییییییییییییییییییییییییفرشتهحالا از دیروز بگم             تم های تولدت به دستمون رسیدن.خیلی خیلی خوشگلنخندونکاز دوست خوبم مینا جون مامی سام عزیزم تشکر می کنم که من رو راهنمایی کردمحبتبوسعمو سعیدت هم 1لباس خیلی خوشگل برای شما خریده بود و ما رو غافلگیر کردخندونکاخه من می خواستم همون رو برای شما بخرم.دستشون دردنکنهمحبتبه روز تولدت داریم نزدیک می شیم خوشگل من.از الان بهت تبریک می گم پسرمبوسبوسبوسبوسدوستتتتتتتتتتتتتت دارم  عشقم

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان کیان
13 مرداد 93 21:53
تولدت پیشاپیش مبارک آقا کوچولو 120 ساله شی
مامان کیان
14 مرداد 93 9:53
عزیزم شمارش معکوس واسه تولدت شروع شده تولدت مبارک مرد کوچک.120 ساله شی پسر ناز
شادی
پاسخ
ممنون خاله جونییییییییکیان رو ببوس از طرف ما
مينا مامي سام
15 مرداد 93 16:22
عزيزم اميدوارم هميشه شاد باشيدممنون مینای خوبم
مامان و بابا
28 مرداد 93 18:16
سلام دوست خوبم من حديثم بيا به من سر بزن تا باهم دوست بشيم يه مغز بادوم بشيم
شادی
پاسخ
چشم حدیث گلی.بوسسسسسسسسسس
مامان کیان
2 شهریور 93 0:20
عزیزم تولدت مبارک منتظر عکسای تولدیم ها........
شادی
پاسخ
ممنون.تنبل نیستم ها به خدا سرم شلوغه
مامان حديث
16 مهر 93 17:50
هر کودک ، مثل گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .... دختر نازم از خداي مهربونم ميخوام كمكم كنه تا گلهاي معطر وجودت رو هميشه تازه نگه دارم تا عطر وجودت بي بهره نباشم. روز کودک مبارک ...
شادی
پاسخ
یک دنیااااااااااااسپاس
مامان کیان
28 مهر 93 19:22
سه ماه شد که نیستین کجایین نگران شدم
شادی
پاسخ
سلام فدات شم .اومدیم.مرسی که یادم بودی جیگر