شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شادی مادر شهراد جونشادی مادر شهراد جون، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وحید پدر شهراد جونوحید پدر شهراد جون، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
شازدهشازده، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
نی نی کوچکنی نی کوچک، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

شهراد بهترین هدیه آسمانی

ما یک خانواده هستیم

11ماهگی عشقم شهراد

1393/4/25 15:12
نویسنده : شادی
349 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم زندگیم امیدم .شما 3 روزه وارد 11 ماهگی شدی عسلم.بهت تبریک می گم.من و پدر وحید عاشقت هستیم.شما خیلی جیگری.کارهای با حالی می کنی شازده کوچولو.همش جات رو اپنه اشپزخونه بود که ما کلا تغییر دکوراسیون دادیم.که به شما خدای نکرده اسیبی نرسه عمرم!عاشق تاب بازی هستی.زیاد پارک میریم.پدرت چند روز پیش شما رو سوار ماشین کنترلیت کرد.من گفتم الانه که گریه کنی.امااااااااا شما حسابی خوشحال شدی و اصلا نترسیدی پسر شجاع من.بای بای کردن رو از پدر وحیدت 10روزیه که یاد گرفتی.به توپ بازی هم علاقه داری.جدیدا هم می ری تو اتاق و سوار ماشینت می شی که ما بیایم بازیت بدیم کوچولوی من.بهت یاد دادم وقتی می گم بزن قدش محبت.دستت رو میاری بالا.4روزه یاد گرفتی.بوس کردن هم بلدی جوجو.دوست دارم عزیز دلم...تولدت نزدیکه ماه من.ما هم در تدارک هستیم.محبتبوس بوس

خندونکعشق من در اولین ماشین سواریشهراد عاشق خیاره

پسندها (6)

نظرات (3)

فرناز خاله آرسن جون
25 تیر 93 19:18
ممنون که به وبلاگمون سر زدین منم با کمال افتخار لینکتون میکنم خدا نی نی کوچلوتون رو حفظ کنه
شادی
پاسخ
خوشحالم کردی عسیسم.بوسسسسسسس
مامان سمانه
8 مرداد 93 13:18
مطلب جدید بذار تنبل خان
شادی
پاسخ
چشممممممممممممممممممممم
مامان سمانه
17 مرداد 93 11:06
کی عکسامو بذارم ببینی؟ فقط رمز دار زود برش دارم شااااااااااااااااادی جونم کجای نیستی؟؟؟ پسملی خاله رو ببوسش
شادی
پاسخ
بابا چی شد پس عکسات دختر جانننننننننن؟راستی تهرانی؟